Saturday 8 April 2017

KOMITED DENGAN ANAK MUDA, ANAK RAUB TERUS DEKATI SASARAN TN50


KELAB ANAK RAUB TERUS DEKATI BELIA RAUB - SAHUT SERUAN TN50

Dalam menyahut seruan Perdana Menteri Dato Sri Mohd Najib yang mengilhamkan Transformasi 2050 dikenali sebagai TN50, Kelab Anak Raub meneruskan usaha mendekati golongan sasaran. Ceo Anak Raub  Fadzli Kamal bersama ahli Anak Raub menyertai Karnival Kebudayaan Dan Sukan Air anjuran Belia Pamah Rawas Dong.

Penyertaan meriah oleh penduduk setempat bersama Anak Raub dapat di lihat dengan kemesraan yang terjalin. Kehadiran di sambut meriah terus menerima kejutan dengan hadiah cabutan bertuah yang disediakan Anak Raub untuk Karnival tersebut.

Kejutan dilakukan oleh Ceo Anak Raub apabila mengumumkan 5 cabutan bertuah menerima wang saguhati RM100 sebagai pembakar semangat Belia Pamah Rawas. Seorang Ahli Jawatankuasa Anak Raub turut membuat kejutan istimewa kepada penduduk serta peserta apabila turut memberi saguhati berupa wang tunai yang disampaikan oleh wakil Anak Raub.

Jalinan antara Belia dan Anak Raub membuktikan kehadiran suara anak muda adalah penting dalam mengorak langkah menyahut seruan TN50. Golongan anak muda merupakan generasi yang akan membentuk negeri serta negara di masa akan datang dan karnival seumpama ini merupakan satu contoh kerjasama dan semangat kebersamaan antara NGO dan Belia perlu seiring.

Video karnival tersebut : KLIK : https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=402623070121356&id=100011209989867

No comments:

Post a Comment